Ett riktigt bra nyår!

2016



Måste väl börja med att säga gott nytt år allesammans! Hoppas ni haft ett bra nyårsfirande! Det har i alla fall jag.
 
I år blev det andra året i rad jag spenderade nyåret på läger och det är nog ett av de bästa sätten att välkomna det nya året på enligt mig. Har igen en gång fått konstatera vilken tur jag haft att jag fått lära känna så många otroligt underbara människor. Har aldrig varit med om en sådan varm gemenskap människor emellan som det är mellan oss. Vi har alltid roligt tillsammans, så också denna gång. Vi har spelat roskisbasket, firat E och O's ettårsdag, försökt oss på condomchallenge, spelat volley, dansat, sjungit, tagit del av allt bra lägerprogram och skrattat så tårarna sprutat. Att få göra saker som dessa med så här härliga människor gör mig alltigenom lycklig. Så ja, jag är riktigt taggad för 2016!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?