Oktober

2016



 
 
Oj så jag längtat till denna månad! Ni kan inte ens föreställa er hur skönt det är att få lämna september bakom sig. Inte för att september är en dålig månad men för all den skolstressen som äntligen försvinner för en stund. Hela förra månaden kretsade runt studentskrivningarna som började. Som att det inte var tillräckligt kom proveckan på köpet direkt efter. Men nu, mina vänner, är det äntligen över och jag kan börja leva livet igen.
 
Att leva livet för mig betyder bl.a.
- att införskaffa gymkort och börja träna ordentligt igen, 
- gå på två konserter inom en vecka, nämligen Veronica Maggios på lördag och Passengers på tisdag,
- kunna tänka: "Nu behöver jag inte göra någonting om jag inte vill" istället för att ha dåligt samvete för att inte plugga,
- åka på spontana äventyr,
- blogga,
- fixa ihop filmer från sommaren som jag filmat med GoPro:n,
- och alltning annat man inte haft tid för under den kommande månaden.



Vickan

http://www.gladjerus.ratata.fi

Härliga bilder! :) <3

Svar: Taack Vickan! ❤️
Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?