Jag ser ljuset!

2015



 
 
Karl ropade åt sin bror Jonatan när de närmade sig det utlovade landet Nangilima: "Ja, Jag ser ljuset, Jonatan jag ser ljuset!" 
 
Tyckte denna korta anekdot från Bröderna Lejonhjärta passade rätt så bra in i dagens blogginlägg. För precis så känner jag idag. Äntligen kan jag lämna den mörka tunneln bakom mig, den mörka tunneln som för mig var provveckan, och stiga ut i ljuset igen. Har i en veckas tid ägnat så gott som varje ledig stund åt att öva på prov och det har verkligen dragit musten ur mig. Särskillt min nacke och mitt huvud har tagit stryk. Men nu, mina vänner, är det slut på lidandet. Idag skrev jag mitt sista prov på ca en och en halv månad. Så otroligt skönt. Det firar vi genom att åka och kolla på Mazerunner 2: Scorch trials. Och sen blir det veckoslut med en massa kul program.
 
Ha en bra helg allihopa!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?