21,1 km ✔️

2015



Alltså vilken känsla! Nu några timmar efter målgång börjar man äntligen förstå vilken prestation man har gjort. Jag som aldrig sprungit längre än 15 km förr i mitt liv, steg upp kl. 5 imorse, ställde mig på startlinjen med 3000 andra löpare och sprang ett halvmaraton. Tiden blev 2h och 5 minuter, 5 minuter ifrån den magiska två-timmarsgränsen, men jag kan inte vara annat än nöjd! Nu i efterhand är det endast höfterna och knäna som värker ordentligt, men jag tror nog att benen kan vara en aning sjuka imorgon hehe.. Japp, men nu ska jag ta och gå i bastun och sedan blir det dags att inleda grillsäsongen ;)
 
 
 



Jäkligt bra jobbat!! Hittat precis din blogg, jättefin :)

Svar: Tack! Vad roligt att du hittat hit! :)
Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?