Familjeläger

2015



Ååå, känner mig riktigt dålig då jag knappt ens rört kameran under hela familjelägret! Men då man inte har mycket bilder att visa brukar det ju betyda att man varit upptagen med annat kul och det har jag minsann varit. Har haft några riktigt lyckade dagar på Klippan. Hade lyckats glömma hur roligt det brukar vara på familjeläger. Det är faktiskt något alldeles speciellt när både gamla, unga, stora och små alla kan vara tillsammans. Det blir en helt annorlunda gemenskap!
 
Under dessa gågna dagar har jag levt ett typiskt lägerliv. Jag har sjungit, lekt med barnen, skrattat, spelat rundpingis, ätit hela tiden, simmat i iskallt vatten, badat bastu, spelat volleyboll, klättrat högt uppe bland träden, spelat kort, pysslat, pratat med både nya människor och gamla bekanta, spelat träd i ett drama, smygit undan nattvakter och en massa massa mer. Jag har gjort saker jag verkligen tycker om helt enkelt. 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?