Börjat övningsköra

2015



 
Det har ju hänt mycket under den tid jag inte bloggat! Jag har ju t.ex. börjat övningsköra. Jag fyller egentligen 18 först i maj men eftersom man fick börja redan ett år på förhand, varför inte börja nu? 
 
Jag kör alltså med pappa. För att få göra det var han tvungen att klara av ett test, vi måste montera in en extra broms i bilen och sedan få lov från polisen. Då allt detta var fixat och vi fått hem ett bekräftelsebrev från polisen var det bara att börja öva. 
 
Det har fungerat riktigt bra hittills faktiskt! Det är väldigt behändigt att köra med en förälder i det avseendet att man kan köra precis när man själv vill. Vi brukar göra så att alltid då vi ska nånstans får jag köra. På det viset tar inte körlektionerna någon extra tid. 
 
Det känns helt sjukt att jag är så gammal att jag om ett halvt år har körkort! Tänk vilken frihet att kunna åka vart man vill, precis när man vill! Men det betyder ju också att jag ska kunna ta mig igenom alla prov... Men övning ger färdighet som man brukar säga! ;)



Josefin

http://ajosefinm.blogg.se

Åh det är så himla skönt att ha körkort, lycka till! :)

Svar: Tack så mycket!
Anna


Maria Larsson

http://allamarsvin.blogg.se/

Lycka till! <3

Svar: Tack!
Anna


Edith

OJ ja visst int att du hadd börja redan :O Men va kul å spännand, lycka till !! :)

Svar: Joo, ja tänkt att varför inte börja i tid när man ändå får? Men tack!
Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?