Ungdomsläger

2015



Märkte att jag har hur mycket som helst jag inte alls skrivit om i sommar. De fyra sista veckorna har helt fallit i glömska här på bloggen men nu tänkte jag ta det i kronologisk ordning.
 
Först var det alltså ungdomsläger på Klippan. Sorligt nog har jag redan glömt ganska mycket men jag kommer i alla fall ihåg den otroliga gemenskapen på lägret. Hela lägret präglades av en sjukt bra fiilis bland alla lägerdeltagare. 
 
Såklart hörde också de typsika lägergrejorna till. Volleyboll, rundpingis, bastu, äventyrsbana och kortspel. Där imellan blev det intressant program och på lördag kväll var det mexikansk middag då vi alla passade på att satsa lite extra med mustasch och allt.
 
Bilder blev det lite dåligt med men ni får nöja er med det jag har att erbjuda:
 
Några flickor jag verkligen tycker om
 

En lyckad festmiddag
 
En vacker solnedgång








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?