En bra torsdag

2015



Idag har det varit en riktigt bra dag. Det började med att jag öppnade mailen och fick bekräftat för mig att jag har en månads sommaranställning på kommunen. Inte illa va? Klockan 15 hade jag klarat av en fem lektioners lång skoldag utan att varken svimma, somna eller dö av en hostattack. Dessutom hann jag med både buss och tåg vilket resulterade i att jag kom i tid till hygienkompetenstestet. På stationen delade de ut gratis kvarger som passade perfekt då jag inte ätit på 4h. Testet var faktiskt ganska svårt och ett tag var jag riktigt orolig på att jag slösat 30€ i onödan men blev till min stora lycka ändå godkänd! Sedan kunde jag lättad sätta mig på bussen hem igen och känna solens värme genom bussfönstret. Väl hemma fick jag en god middag. Sedan kom jag på att jag varken har läxor eller något annat jobbigt att göra utan kan använda alla dyrbara minuter som består av den här dagen att göra precis vad jag vill. Som grädden på moset kom jag på att: 1. jag börjar först halv tolv imorgon och 2. det är mindre än en vecka tills jag åker på klättringsresa!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?