På gång

2016



Idag efter mitt prov i hälsokunskap kunde jag åka hem med vetskapen om att jag inte behöver sätta min fot i skolan före i augusti. Ja, alltså i den skolan... Orsaken är att jag om ett par veckor åker på en utbytesperiod upp till Österbotten och kommer alltså gå i skola där den sista perioden istället. 
 
 
Men före det hinner jag med en vecka i Sverige dit jag och Ida kommer åka för att jobba som volontärer och samtidigt utforska vårt grannlands huvudstad. 
 
 
Det är alltså mycket som kommer ske i den närmaste framtiden som inte normalt brukar höra till min vardag. Under den här tiden kommer jag antagligen inte blogga så mycket här utan på en annan blogg (som också är del av ett konstprojekt för skola) som jag avslöjar då den blir helt färdig. 
 
Det var en liten uppdatering om hur mitt liv ser ut nu. Håll utkik efter länken till den nya bloggen som kommer dyka upp så småningom! Ha det bra så länge!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?