Sista dagen på jobbet

2015



 
Ja, nu kan man säga att jag har sommarlov påriktigt för precis som rubriken lyder har jag klarat av min sista dag på jobbet. Dock ska jag ännu fungera som hjälpledare på ett läger men det ser jag inte som jobb, läger hör ju sommaren till ändå ;) Men som sagt, en månad av jobb är nu förbi och det känns konstigt att säga det men jag kommer nästan sakna det. Det har varit ett perfekt jobb för mig där jag har fått mycket ansvar och därför också fått designa mina jobbdagar så de passar mig. För er som inte vet var jag har jobbat så har jag varit ansvarig för bibliotekets sommarpark. Jag har skött caféet, hjälpt kunder, ränsat rabatter, gjort en del marknadsföring och under regniga dagar även jobbat inomhus som hjälp på bibban. Det som jag dock inte kommer sakna är väckarklockans ringsignal alldeles för tidigt på morgonen. Så sovmorgnar: here I come!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?