En uppdatering

2015



 
Det har gått över en vecka utan ett ända inlägg här på bloggen. Sedan dess har det hänt en hel del. Bl.a. har jag hunnit...
 
- Vara hjälpledare på tonårsläger
 
- Ta hem guldet i en pilkastningstävling
 
- Åka tåg utan luftkonditionering i 30 grader
 
- Vara på partaj med västnylänningar
 
- Simma i Möträsk för första gången i år
 
- Söndra min mopo
 
- Sova på ett golv utan madrass
 
- Få en gratis kebab
 
- Spela volleyboll
 
- Äta årets första jordgubbar från eget jordgubbsland
 
- Simma i ösregn
 
Jag har haft fullt upp med att njuta av sommaren helt enkelt. Nu när jag har jobbat färdigt för i sommar har jag äntligen haft tid och ork för de typiska sommargrejerna. För att inte tala om det ljuvligt varma sommarvädret som kom hit för några dagar sen. Äntligen känns det som sommarlov på riktigt! Men nu ska jag ta och fortsätta leva livet, så ha det så bra så länge!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?