Wishlist

2015



 
1. Pengar. Ja det talar väl för sig själv. Man behöver ju pengar till allt så...
 
2. En huppare. Min favorithuppare försvann från skolan nu i höst och enda sedan dess har jag saknat att ha en huppare som är både skön och snygg att dra på sig alla kalla vintermorgnar till skolan.
 
3. Massage. Min stela rygg och stela axlar tackar aldrig nej till lite massage.
 
4. En blotterazzi. Det här skulle vara bra för mig som väldigt lätt får fet hud. Det är som en liten svamp som suger åt sig fetten från huden. Sedan är det bara att tvätta den och använda pånytt! Skitsmart!
 
5. En digital kompakt systemkamera. Panasonic Lumix Gx7 är en modell som skulle sitta bra. Det skulle bli som en motpol till min Canon EOS 600D som är lite väl stor och klumpig i vissa sammanhang.
 
6. Nya springskor. Mina gamla börjar nog bli ganska slitna efter alla dessa springturer det senaste året. En liten uppgradering bidrar ju också till mer motivation.
 
7. Nya skidor och monor. Mina gamla existerar inte ens mer så det är väl dags att skaffa nya så småningom. Sedan får vi väl bara hoppas på snö.



JUNITEJJ

http://www.junitjejen.se

Hoppas du får allt!

Svar: Ja, man kan ju alltid hoppas! :)
Anna


Frida

http://fridanyburgs.blogg.se

Fina saker , hoppas du får något/några av dem :)

Svar: Tack, man får hoppas det!
Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?