Så var sommaren slut

2015



 
 
Har inte uppdaterat bloggen eftersom jag varit fullt upptagen med att njuta av det sista av sommaren. De senaste dagarna har jag spenderat med kompisar och bockat av det sista på sommar-måsten-listan. Det har varit alldeles underbart väder så man har kunnat vara ute hela tiden och bara andas in sommaren som äntligen kom. Till slut. Eller snarare just till slutet. När sommaren redan var slut.
 
För igår var det min sista sommarlovsdag och idag satte jag min fot i skolan igen efter en 10 veckors paus. Men det var några roliga, händelserika, minnesfyllda, galna, varierande och framför allt sköna veckor. Några veckor som jag kommer kunna leva på länge. Som jag kommer kunna tänka tillbaka på när höstens mörker smyger sig på och som jag kommer minnas med glädje. 
 
Tack alla som varit med och skapat så många härliga minnen sommaren 2015!
 



ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Super fina bilder :D

Svar: Tack så mycket!
Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?