Ja, detta hände!

2015



Även om de redan gått flera veckor sedan det hände så måste jag ändå berätta det på bloggen också. Det som har hänt är alltså att vi har fått en KATTUNGE! 
 
Det hela började med att jag mellan ungdomslägret och pieksämäki-lägret hälsade på hos min kära vän Edith. Hemma hos sig hade hon två gudomligt söta små kattbabysar som dom skulle ge bort. Eftersom jag och min syster har velat ha en katt hur länge som helst började det gro ett litet "om" i bakhuvudet. Eftersom min syster även hade konfirmation någon vecka senare kom tanken om inte det skulle vara den perfekta konfirmations gåvan... Och efter lite övertalning fick jag till och med mamma övertalad och några dagar efter att jag kommit hem från Pieksämäki åkte vi upp 500 km för att hämta hem den lilla ungen som är döpt efter Charlie Chaplin p.g.a. sin söta lilla mustasch. Shappy är alltså vad den här lilla sötisen heter:
 
 



ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Söt <3

Svar: Ja, visst är hon? :)
Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?